چرا از سایبان برقی به جای سایبان دستی استفاده کنیم؟

  • خانه
  • بلاگ
  • چرا از سایبان برقی به جای سایبان دستی استفاده کنیم؟

ما در عصری زندگی می کنیم که زمان، اهمیت ویژه ای دارد. برای انجام دادن کارها، باید سرعت عمل و صرف انرژی کمتر را در نظر گرفت. استفاده از سایبان برقی هم دقیقا در این مورد صدق می کند. سایبان برقی یا سقف جمع شو برقی با تکنولوژی روز دنیا، تنها با فشردن یک دکمه از ریموت، باز و بسته می شود. یکی از مهمترین دلایل استفاده از سایبان برقی، سهولت در باز و بسته شدن آن است.

سایبان برقی

استفاده سریع تر و چند منظوره سایبان برقی نسبت به دستی

در سایبان دستی، باید با کمک نیروی دست، باز و بسته شدن سایبان را انجام دهیم درصورتی که در سایبان برقی، می توانید به تعداد دفعات بالا، در طول روز، با فشردن دکمه ریموت، این کار را انجام دهید. تصور کنید که فردی از سایبان برقی در محیط رستوران استفاده می کند. اگر آفتاب شدید، بارش باران و یا اتفاقاتی از این قبیل رخ دهد، چه مدت زمانی طول می کشد تا سایبان دستی را با عملکرد دست تنظیم کنید؟ سرعت عمل باز و بسته شدن سایبان برقی به مراتب بیشتر از دستی است. حتی می توان سرعت باز و بسته شدن سایبان برقی را با کمک دکمه ریموت تنظیم کرد.

تبلیغات بر روی سایبان برقی

یکی دیگر از مواردی که استفاده از سایبان برقی را محبوب کرده است، استفاده از تبلیغات دیداری است که می توان بر روی سایبان برقی به چاپ رساند. این تبلیغات که بسیار هم موثر هستند، نه نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای خریدار دارند و نه مشکلات پرداخت شهرداری و مالیات را دارند، از این رو یک روش تبلیغاتی موثر خواهد بود. حتی با باز و بسته شدن اتوماتیک سایبان برقی می توانید توجه مشتریانی که در آن لحظه در مغازه شما حضور دارند را جلب کنید. تا برند شما برای همیشه در ذهنشان باقی بماند.

سایبان برقی مقاوم تر از سایبان دستی است

سایبان برقی با کمک موتور برقی که به موتور توبولار شهرت دارد، حرکت می کند. موتورهای سایبان برقی، داخل لوله قرار می گیرند و از این رو به آن ها، موتورهای داخل لوله هم گفته می شود. تنها بخشی که از لوله بیرون می ماند، بخش خلاص کن موتور است. هر سایبان دو عدد ریموت دارد که یکی از آن ها کمکی است. از آن جایی که عملیات باز و بسته شدن توسط موتور سایه بان انجام می شود، فشار خاصی به اجزای سایبان وارد نمی شود. در حالی که ممکن است در استفاده از سایبان دستی، به صورت ناهمسان، فشار به بخش هایی از سایبان وارد شود. به همین دلیل مقاومت و ماندگاری سایبان برقی بیشتر از سایبان دستی است.

سایبان متحرک

سایبان برقی سنسور جمع شو دارد

یکی دیگر از مهمترین دلایلی که از سایبان برقی به جای سایبان دستی، باید استفاده کرد، وجود سنسور در سایبان برقی است. زمانی که طوفان شدیدی رخ می دهد، سایبان ها تا حدی مقاومت می کنند اما اگر این طوفان به اندازه ای باشد که قابلیت تخریب سازه سایبان را داشته باشد، باید آن را جمع کرد. در سایبان های دستی، زمانی که طوفان شروع می شود، باید همان لحظه اقدام به جمع کردن سایبان کرد. درواقع اگر این اتفاق در نیمه شب رخ دهد و کسی در آن مکان حضور نداشته باشد، سایبان دچار آسیب می شود. اما سایبان های برقی مدرن، دارای سنسور هستند که در صورت ایجاد طوفان، به صورت اتوماتیک، جمع می شوند.

استفاده از سایبان برقی در پشت بام ها

شما می توانید سایبان برقی با متراژ بالایی را در پشت بام خانه خود، نصب کنید. با این کار هم می توانید در روزهایی که دلتان می خواهد هواخوری کنید، بر روی پشت بام بروید و از هوای دل انگیز و سایه ای که ایجاد شده است استفاده کنید و هم می توانید پشت بام خانه خود را به مکانی اختصاصی برای زمانی که مهمانی های بزرگی دارید، تبدیل کنید. البته این مورد فقط برای ساختمان های قدیمی و ویلاهای شخصی است. سایبان دستی در متراژ بالا، قابلیت جمع شدن آسان را ندارد و برای جمع کردن آن، باید، زمان زیادی را صرف کرد. استفاده از سایبان بر روی پشت بام یک مزیت ویژه دیگری هم دارد. با کمک سایبان می توان، در خانه هایی که از کولر آبی استفاده می کنند، دمای هوا را کمتر کرد. اول این که ایجاد سایه روی سقف خانه، باعث می شود تا دمای خانه در روزهای آفتابی بالا نرود و گرما از سقف جذب خانه نشود. و نکته بعدی ایجاد سایه بر روی کولر، هوادهی کولر را بهتر می کند. چرا که دمای بدنه کولر، بالا نمیرود و در زیر سایه، خنک می ماند.

از سایبان برقی کجا استفاده کنیم؟

هر جایی که نیاز به محافظت از آفتاب، گرد و غبار، باران و نور باشد، می توان از سایبان برقی استفاده کرد. سایبان برقی تنها به ایجاد سایه کمک نمی کند. سایبان ها امروزه نقش مهمی در ایجاد فضاهایی دارند که نیاز به مجوز شهرداری ندارند. مثلا اگر پاسیو خانه خود را با کمک سایبان برقی یا سقف برقی به محوطه ای اختصاصی تبدیل کنید، نیازی به مجوز شهرداری نخواهید داشت. در صورتی که اگر در همان مکان سقفی با مصالح ایجاد کنید، حتما باید از شهرداری مجوز تهیه کنید. علاوه بر این، سایبان های برقی تنوع رنگی دارند. از این رو می توان از انواع مدل های آن ها برای فضاهای گوناگون استفاده کرد. گاهی اوقات هم می توان از این سایه بان های برقی برای ایجاد فضایی دکوراتیو استفاده کرد. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد!

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟