سقف متحرک

سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک سازه ای متحرک است که به کمک آن می توانید دمای محیط را به نفع خود تنظیم نمایید. این سازه که از متریال مختلفی ساخته می شود شرایطی ایجاد می کند که شما بتوانید محیط را از گرمای بیش از اندازه محافظت، و یا از نفوذ سرما به داخل محیط ممانعت کنید. استفاده از سقف متحرک این مزیت را دارد که در زمان مناسب بودن هوای محیط، می توان آن را جمع و از هوای آزاد استفاده نمود. شاید تصور کنید این سازه سیستماتیک به تازگی وارد بازارهای جهانی شده است اما استفاده از سقف متحرک به قرن نوزدهم و شروع انقلاب صنعتی باز می گردد. به مرور با گسترش و پیشرفت علم در ساخت سقف متحرک از متریال بهتر و هدفمندتر استفاده شده است.

اگر در محل کار یا منزل خود وجود یک سقف متحرک را احساس می کنید باید بدانید سقف جمع شونده انواع مختلفی دارند. از انواع مختلف سقف های متحرک می توان به سقف متحرک برقی، سقف متحرک پارچه ای و سقف متحرک آلومینیومی اشاره کرد.

سقف های متحرک جمع شونده اتوماتیک

شرایط لازم برای اجرای سقف متحرک:

برای اینکه سقف متحرک را اجرا کنید نیازمند موارد زیر هستید:
1- محیط مناسب برای اجرای سقف متحرک
2- یک مجری با سابقه و رزومه خوب
3- استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت که عمر سقف تاشو را بالا میبرد.

اگر این موارد را در اجرای سقف متحرک رعایت کنید فرقی نمیکند یک بالکن کوچک باشد یا یک استخر یا محیط یک ورزشگاه یا رستوران میتوانید از فضای خود نهایت لذت را ببرید. یکی از مزایای این سقف ها، جلوگیری از تابش زننده آفتاب در روز های گرم تابستانی است.

شرکت بام تک با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید و ساخت انواع سقف جمع شونده و سقف متحرک، آماده ارائه خدمات به شما همراهان عزیز می باشد.
جهت ارتباط با کارشناسان فروش می توانید با شماره 02122392985

سقف های متحرک جمع شونده اتوماتیک

انواع سقف متحرک:

سقف‌های برقی بیشترین کاربرد را در بالکن‌ها و محیط‌های مرتفع را دارند. این سقف‌ها از یک طرف جمع می‌شود. توجه به زیبایی، کارایی و مقاومت، در برابر شرایط محیطی از جمله آفتاب، باد و باران از مواردی است که در طراحی این سازه اهمیت ویژه‌ای دارد.

سقف متحرک اتوماتیک

این سقف‌ها با استفاده از چند موتور برقی فعالیت می‌کنند؛ باز و بسته شدن سقف‌های متحرک با استفاده از کنترل‌ها، اپلیکشن و یا سنسورهای حساس به شرایط محیطی، انجام می‌شود. قابلیت اتوماتیک در انواع سقف‌های پارچه‌ای، شیشه‌ای و آلومینیومی قابل اجرا است.

به کمک سقف جمع شونده به سادگی می‌توان، در چهار فصل سال، از فضای بیرونی محیط استفاده کرد. سقف‌های جمع شونده در انواع پارچه‌ای، شیشه‌ای وآلومینیومی تولید شده و به‌عنوان سایه‌بان یا سقف در بالکن‌ها، رستوران‌ها و محیط‌های دیگر، نصب می‌شود.

این نوع سقف‌ از متداول‌ترین و ارزان‌ترین سقف‌های موجود در بازار است. پارچه‌ی PVC استفاده شده در این سقف‌ها در برابر اشعهUV، ضربه، باد و باران مقاوم بوده و در دو حالت دستی و برقی قابل اجرا است. سقف متحرک پارچه‌ای تنوع رنگی گسترده‌ای دارد

این سازه از مقاوم‌ترین سقف‌های جمع شونده است. سقف‌های آلومینیومی یک عایق قدرتمند در برابر سرما و صدا هستند و در سه حالت باز، بسته و تهویه قرار می‌گیرد. سقف‌های آلومینیومی یک انتخاب مناسب برای محیط‌های اداری و لوکس است؛ که قابلیت اجرا در دو حالت دستی و اتوماتیک را دارد.

سقف متحرک شیشه ای

سقف‌ شیشه‌ای از پرکاربردترین سقف‌های متحرک است؛ این سقف‌ با حفظ نور و گرمای محیط، انتخاب مناسبی برای روف گاردن‌ها، رستوران‌ها و بالکن‌های مسکونی است. سقف‌های شیشه‌ای به صورت برقی باز و بسته می‌شود و امکان انتخاب شیشه‌های مختلف برای آن، وجود دارد.

سقف متحرک شیشه ای

سیستم های جمع شونده شیشه ای

Verti Glass یک سیستم شیشه ای بسیار کارامد و بادوام است که حاصل سه سال فعالیت تحقیق و توسعه مستمر مهندسان ترک و ایتالیایی است.

سقف متحرک آلومینیومی

سقف جمع شونده آلومینیومی

سقف های متحرک جمع شونده اتوماتیک

Verti Glass یک سیستم شیشه ای بسیار کارامد و بادوام است که حاصل سه سال فعالیت تحقیق و توسعه مستمر مهندسان ترک و ایتالیایی است.

سقف متحرک پارچه ای
سقف های متحرک جمع شونده اتوماتیک

یک سقف تاشوی کاملاً اتوماتیک و بدون نیاز به مجوزهای شهرداری به منظور بهره برداری است که می توانید در طول تابستان یا زمستان از آن استفاده کنید. این محصول کاربردی و ارگونومیک بوده و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است.

سقف متحرک آلومینیومی

سایه بان متحرک

سقف های متحرک جمع شونده اتوماتیک

سایه بان متحرک و جمع شونده به صورت برقی و کاملا اتوماتیک جهت استفاده بر روی استخرها و یا مقابل فروشگاه ها

کاتالوگ

دانلود کاتالوگ سقف متحرک smartroof 2018
دانلود کاتالوگ سقف متحرک 2018

سقف متحرک چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

سقف متحرک سازه ای متحرک است که به کمک آن می توانید دمای محیط را به نفع خود تنظیم نمایید. این سازه که از متریال مختلفی ساخته می شود شرایطی ایجاد می کند که شما بتوانید محیط را از گرمای بیش از اندازه محافظت، و یا از نفوذ سرما به داخل محیط ممانعت کنید. استفاده از سقف متحرک این مزیت را دارد که در زمان مناسب بودن هوای محیط، می توان آن را جمع و از هوای آزاد استفاده نمود.

شرایط لازم برای اجرای سقف متحرک چیست؟

فرقی نمیکند یک بالکن کوچک داشته باشید یا یک استخر یا محیط یک ورزشگاه یا رستوران در هر صورت میتوانید از فضای خود نهایت لذت را ببرید. یکی از مزایای این سقف ها، جلوگیری از تابش زننده آفتاب در روز های گرم تابستانی است.

سقف متحرک چه مدل هایی دارد؟

در این مطلب قصد داریم به بررسی و شرایط اجرای مدل های مختلف سقف متحرک از جمله سقف متحرک برقی، سقف متحرک اتوماتیک، سقف جمع شونده، سقف متحرک پارچه ای، سقف متحرک آلومینیومی و سقف متحرک شیشه ای بپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟